Where the Sky is Lemon

Inspiring Big Ideas

Wspólnie z JWT Warszawa zrealizowaliśmy kampanię dla Bepanthen Baby firmy Bayer

Eksperckie porady dla młodych mam

Wspólnie z JWT Warszawa (obecnie LemonSkyJWT) zrealizowaliśmy kampanię online’ową dla marki Bepanthen Baby - maści ochronnej dla niemowląt. Na portalu Babyonline.pl powstała bogata w opinie eksperckie strona dedykowana produktowi - www.radyekspertek.babyonline.pl.
zobacz więcej

Monika Łapczyńska-Zygan pokieruje Działem Client Service’u w LemonSkyJWT

Nowy szef obsługi na pokładzie

Do naszego działu Client Service dołączyła Monika Łapczyńska-Zygan. Dotychczas Monika pracowała w Momentum (McCann Worldgroup), a na początku lutego br. i objęła stanowisko Client Service Directora w Lemon Sky. Obecnie zaczęła proces integracji zespołów opiekujących się klientami Lemon Sky i JWT Warszawa obsługi w ramach nowej marki LemonSkyJWT.
zobacz więcej

Rozkręcamy promocję z Tymbarkiem!

Aplikacja mobilna GramoFun dla Tymbark

Razem z marką Tymbark przygotowaliśmy promocję konsumencką, jakiej jeszcze nie było. Można w niej wygrać ponad 60 000 kapslowych nagród oraz naprawdę dużą kasę - w puli jest aż 150 000 PLN! Odpowiadamy za całą stronę wizualną promocji: od Key Visuala, poprzez stronę internetową, po etykiety na butelki... a nawet kapsle promocyjne. Stworzyliśmy także innowacyjną aplikację na urządzenia mobilne, która jest istotną częścią akcji.
zobacz więcej

Interactive Showroom dla ABB od Lemon Sky

Przykład zaawansowanego projektowania interakcji i doświadczenia odbiorcy

Zaprojektowany i zrealizowany przez Lemon Sky showroom ABB to przykład zaawansowanego projektowania interakcji i doświadczenia odbiorcy. Użytkownik od początku prowadzony jest przez produkty oraz historię marki ABB w świecie najnowszych technologii jak 3D mapping, augmented reality czy touchscreeny, które poruszają wszystkie jego zmysły.
zobacz więcej

Prosto od Kapsla Tymbark – „Walentynki prosto z serca!”

W Walentynki Kapsel TYMBARK zorganizował akcję równocześnie w 10 miastach Polski oraz na Facebooku.

14 lutego na ulicach: Warszawy, Krakowa, Poznania, Wrocławia oraz Gdańska pojawiły się kapslowe magnesy Tymbark z walentynkowymi tekstami - idealne jako oryginalny prezent na święto zakochanych. Żeby je zdobyć... wystarczyło po prostu znaleźć się w odpowiednim miejscu i czasie. Magnesy wypełniły słupy ogłoszeniowe, a także pojawiły się w naprawdę zaskakujących miejscach. Ponadto w Warszawie, Rzeszowie, Białymstoku, Bydgoszczy, Szczecinie i Zielonej Górze pojawiły się ogromne lodowe rzeźby w kształcie serca z zatopionymi kapslami w środku. Osoby, które je zdobyły, będą mogły wymienić je na kapslowe nagrody. Całość dopełniła aplikacja konkursowa na Facebooku.
zobacz więcej

Tymbark najszybciej reagującą polską marką na Facebooku

Globalny raport socialbakers.com

Socialbakers.com stworzył międzynarodowy ranking najszybciej odpowiadających marek na Facebooku. Wśród zwycięzców na podium znalazł się tylko jeden polski brand - Tymbark, za którego obecność na Facebooku odpowiadamy my.
zobacz więcej

Pojedynek Serca i Piotra Żyły nabiera tempa

Kampania społeczna #wielcysercem

Zaczął się kolejny etap kampanii społecznej ,,Wielcy Sercem". W internecie trwa właśnie pojedynek między Sercem a Piotrem Żyłą.
zobacz więcej

Serce i Rozum wraz z Piotrem Żyłą namawiają do oddawania krwi

Orange Polska promuje honorowe krwiodawstwo wraz z Narodowym Centrum Krwi

Orange Polska wraz z Narodowym Centrum Krwi (NCK), Regionalnymi Centrami Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa (RCKiK), Wojskowym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa (WCKiK) oraz Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych (CKiK MSW), uruchomiło ogólnopolską akcję społeczną pod nazwą ,,Wielcy Sercem", promującą honorowe krwiodawstwo.
zobacz więcej

Taksówką do marzeń - Millennium Bank

Case study (video)

Konkurs ,,Taksówką do marzeń" połączył działania online i offline. Na ulicach Warszawy, Trójmiasta, Poznania, Wrocławia i Krakowa pojawiła się taksówka Banku Millennium, do której mógł wsiąść każdy, kto chciał opowiedzieć o swoim marzeniu.
zobacz więcej

SMALL TALKS about BIG IDEAS

Trzecie i ostatnie w tym roku spotkanie za nami

W 2013 roku w naszym wrocławskim biurze poprowadziliśmy trzy inspirujące spotkania. Podzieliliśmy się wiedzą na temat consumer insightów, brand equity i social mediów oraz performance marketingu. Z pozoru trudne kwestie podaliśmy w przstępny sposób.
zobacz więcej